Powrót na górę
  • Bezpłatna dostawa na terenie całego kraju

Zamówienia

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu, żeby dotarło do Ciebie jak najszybciej. Z tego powodu chęć rezygnacji należy zgłosić tak szybko, jak to możliwe – proszę, skontaktuj się z naszym zespołem: telefonicznie lub mailowo.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranego produktu – każdy dostawca ma inne warunki, a niektóre meble są tworzone tylko na zamówienie. Informacja o potrzebnym czasie zawsze widnieje na karcie produktu. Jeśli z jakiegoś powodu ulegnie przedłużeniu, poinformujemy Cię o tym drogą mailową.

Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?

Niestety, nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Możesz jednak spróbować anulować zamówienie (wyślij mail na adres biuro@furniro.pl) i złożyć zamówienie raz jeszcze, już z poprawnymi danymi. O ile paczka nie została wysłana, spróbujemy zrobić wszystko, żeby sprostać Twoim oczekiwaniom.

Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?

Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień – dla wszystkich klientów, którzy założyli konto na Furniro. Ponadto wszystkie aktualizacje zostają przez nas na bieżąco wysłane bezpośrednio na adres mailowy podany w zamówieniu. Nie otrzymałeś ich? Sprawdź folder SPAM i skontaktuj się z nami.

Dostawa

Jakie są koszty dostawy paczki?

Dostawa na terenie całego kraju jest darmowa! Pamiętaj jednak, że niestety
dostawa nie obejmuje wniesienia produktu.

Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

Oczywiście! Skontaktuj się z nami, aby ustalić koszt wysyłki. Pamiętaj tylko, że
przy wysyłce produktu za granicę, czas oczekiwania może się nieco wydłużyć 🙂

Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?

Nie, niestety – na ten moment nie mamy takiej możliwości. Wysyłkę produktów prowadzimy tylko poprzez firmę kurierską.

W jaki sposób zostanę poinformowany o wysyłce produktu?

O wysyłce zostaniesz poinformowany drogą mailową. Otrzymany mail będzie zawierał komplet informacji: numer listu przewozowego, datę dostawy oraz potwierdzenie adresu.

Chcesz zmienić adres? Skontaktuj się z nami.

Zwroty / Reklamacje

Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?

Tak i nie mamy zamiaru utrudniać Ci tego procesu! Możesz odstąpić od umowy w terminie 30 dni od otrzymania towaru – i nawet nie zapytamy Cię o przyczynę. Pamiętaj, że ten zapis przysługuje konsumentom, dlatego, jeśli kupujesz meble dla swojej firmy, skontaktuj się z nami.

Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?

Niestety, nie możemy odpowiadać za jakość Twojej wysyłki lub za pracę wybranego
przez Ciebie przewoźnika. Właśnie dlatego dobrze jest:

– zapakować zwrócony produkt bezpiecznie (najlepiej w oryginalnym opakowaniu,
wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi przed
uszkodzeniem),
– wybrać dobrego przewoźnika,
– pomyśleć o dodatkowych opcjach ( np. naklejkach „ostrożnie”) i odpowiednio
oznaczyć przesyłkę.

Odsyłasz duży gabaryt lub dużą ilość produktów? Skontaktuj się z nami!

Płatności

Jak mogę zapłacić za wybrany towar?

Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić w następujący sposób:

  • Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku
    obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą)
  • za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
  • Wykonując przelew tradycyjny – przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia. Pamiętaj o wpisaniu w tytule przelewu, numeru naszego zamówienia.
close-link
.
close-link