Zamówienia
Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu, żeby dotarło do Ciebie jak najszybciej. Z tego powodu chęć rezygnacji należy zgłosić tak szybko, jak to możliwe – proszę, skontaktuj się z naszym zespołem: telefonicznie lub mailowo.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od wybranego produktu – każdy dostawca ma inne warunki, a niektóre meble są tworzone tylko na zamówienie. Informacja o potrzebnym czasie zawsze widnieje na karcie produktu. Jeśli z jakiegoś powodu ulegnie przedłużeniu, poinformujemy Cię o tym drogą mailową.
Czy mogę wprowadzić zmiany w zamówieniu?
Niestety, nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Możesz jednak spróbować anulować zamówienie (wyślij mail na adres biuro@furniro.pl) i złożyć zamówienie raz jeszcze, już z poprawnymi danymi. O ile paczka nie została wysłana, spróbujemy zrobić wszystko, żeby sprostać Twoim oczekiwaniom.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień – dla wszystkich klientów, którzy założyli konto na Furniro. Ponadto wszystkie aktualizacje zostają przez nas na bieżąco wysłane bezpośrednio na adres mailowy podany w zamówieniu. Nie otrzymałeś ich? Sprawdź folder SPAM i skontaktuj się z nami.
Dostawa
Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Oczywiście! Skontaktuj się z nami, aby ustalić koszt wysyłki. Pamiętaj tylko, że
przy wysyłce produktu za granicę, czas oczekiwania może się nieco wydłużyć 🙂
Jakie są koszty dostawy paczki?
– Fotele – 129 zł / sztuka
– Hokery – 39 zł / sztuka
– Konsole – 69 zł / sztuka
– Krzesła – 49 zł / 2 sztuki
– Łóżka kontynentalne – 249 zł / sztuka
– Łóżka sypialniane – 199 zł / sztuka
– Materace – 129 zł / sztuka
– Meble ogrodowe – 199 zł / sztuka
– Narożniki – 349 zł / sztuka
– Pozostałe – 89 zł / sztuka
– Sofy – 249 zł / sztuka
– Stoliki – 129 zł / sztuka
– Stoły – 199 zł / sztuka
– Szafki RTV – 99 zł / sztuka
Pamiętaj jednak, że niestety dostawa nie obejmuje wniesienia produktu.
Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym?
Nie, niestety – na ten moment nie mamy takiej możliwości. Wysyłkę produktów prowadzimy tylko poprzez firmę kurierską.
W jaki sposób zostanę poinformowany o wysyłce produktu?
O wysyłce zostaniesz poinformowany drogą mailową. Otrzymany mail będzie zawierał komplet informacji: numer listu przewozowego, datę dostawy oraz potwierdzenie adresu.
Chcesz zmienić adres? Skontaktuj się z nami.
Zwroty / Reklamacje
Jestem niezadowolony z zakupu, czy mogę zwrócić towar?
Tak i nie mamy zamiaru utrudniać Ci tego procesu! Możesz odstąpić od umowy w terminie 30 dni od otrzymania towaru – Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj. Pamiętaj, że ten zapis przysługuje konsumentom, dlatego, jeśli kupujesz meble dla swojej firmy, skontaktuj się z nami.
Kto odpowiada za uszkodzenia w trakcie transportu zwrotnego?
Niestety, nie możemy odpowiadać za jakość Twojej wysyłki lub za pracę wybranego
przez Ciebie przewoźnika. Właśnie dlatego dobrze jest:
– zapakować zwrócony produkt bezpiecznie (najlepiej w oryginalnym opakowaniu,
wraz ze wszystkimi oryginalnymi materiałami zabezpieczającymi przed
uszkodzeniem),
– wybrać dobrego przewoźnika,
– pomyśleć o dodatkowych opcjach ( np. naklejkach „ostrożnie”) i odpowiednio
oznaczyć przesyłkę.
Odsyłasz duży gabaryt lub dużą ilość produktów? Skontaktuj się z nami!
Płatności
Jak mogę zapłacić za wybrany towar?
Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić w następujący sposób:
- Korzystając z szybkich płatności elektronicznych (z konta w banku
obsługiwanym przez system, poprzez BLIK i Apple Pay lub kartą płatniczą) - za pośrednictwem serwisu Przelewy24.
- Wykonując przelew tradycyjny – przelew bankowy lub pocztowy kierowany na konto Sprzedawcy podane w wiadomości e-mail przesyłanej po złożeniu zamówienia. Pamiętaj o wpisaniu w tytule przelewu, numeru naszego zamówienia.